image Goli i anuluar i Benzemas, a ishte vërtet në pozicion jashtë loje francezi? - Sinjali

Goli i anuluar i Benzemas, a ishte vërtet në pozicion jashtë loje francezi?

news image

Real Madridi ishte pranë avantazhit ndaj Liverpoolit në minutat e fundit të ndeshjes.

Karim Benzema shënoi në minutën e 42-të, por që u anulua nga referi për pozicion jashtë loje.

Edhe pas rishikimit nga VAR, vendimi qëndroi për të mos iu pranuar francezit.

Ky ishte një vendim i drejtë nga VAR, pasi Van Dijk ishte më përpara sesa francezi, ndërkohë që Andy Robertson është në pozicionin e portierit.

Kjo pasi duhet të ketë dy lojtarë pas topit, normalisht është portieri + një lojtar jashtë fushës, por ndërsa Alisson është para topit, dy lojtarë jashtë fushës duhet të jenë pas topit.

/GazetaSinjaliSport/


Shpërndaje artikullin

Etiketat kryesore: